Visas atskaites
Architects of the West Kingdom ziņojumi
#86143: "2 player game and in the city center only could capture one group from one place"
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Noteikumi: nav ievēroti šīs spēles noteikumi
Detalizēts apraksts
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
In a two player game you must capture from up to two places• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
No• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v111
Ziņojuma vēsture
lcdrizzt • Attīstītāji vēl nav izlabojuši kļūmi:
2023 12. apr. 18:52 • Create one two player game and go to the city center... only one group from one place can be captured.
little_omar • Attīstītāji vēl nav izlabojuši kļūmi:
2023 12. apr. 22:55 • not a bug- You didn't specify what turn so its kinda hard to tell what you're talking about but, The times you played on the town center you either only had one worker on it, or didn't have enough money to do it an additional time.
raduflorin • Attīstītāji vēl nav izlabojuši kļūmi:
2023 23. mai. 0:05 •
2023 23. mai. 0:05 • its also true for 3 players game. from the rulebook
"There are a few rules to observe when capturing Workers:
- Players may capture from up to 2 locations in a single turn with 2-3 players (and solo play), but only from
1 location with 4 or more players."
"There are a few rules to observe when capturing Workers:
- Players may capture from up to 2 locations in a single turn with 2-3 players (and solo play), but only from
1 location with 4 or more players."
Monopoly Enjoyer • Attīstītāji vēl nav izlabojuši kļūmi:
2024 11. feb. 20:36 • boardgamearena.com/3/architectsofthewestkingdom?table=471943030
Same here. The mouseover even contains the rule text.
Same here. The mouseover even contains the rule text.
Monopoly Enjoyer • Attīstītāji vēl nav izlabojuši kļūmi:
2024 11. feb. 21:35 • boardgamegeek.com/thread/1972792/article/30255518#30255518
The game designer explains the rule. The rule is worded poorly, but one action does not have the ability to take from two places.
The game designer explains the rule. The rule is worded poorly, but one action does not have the ability to take from two places.
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
Lūdzu, pievienojiet šeit visu, kas šķiet svarīgs, lai reproducētu šo kļūdu vai saprastu jūsu ieteikumu:
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.