#8450: "Discarded goods without overflowing boats"
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
-
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v61
Ziņojuma vēsture
Can I “toss my resources overboard”?
No, I am not allowed to get rid of my resources except if, when collecting resources, all my boats, included those I have bought during the game, are full. In this case, I can discard them (put the resources back in the stock) in order to make room to the new resources I have just collected. _The number of old resources I discard in this case equals the number of new resources I collect, so that, at the end of the Collecting action, all my boats are still full_.
Step 0: initial situation with unwanted furs (i.imgur.com/PBRn6Rl.png)
Step 1: harvest meat; original cargo is still on the boat (i.imgur.com/uHvm1z3.png)
Step 2: click one of the new meat; original cargo is now clickable (i.imgur.com/yG8SqV6.png)
Step 3: click that cargo right off the boat; you've now ditched unwanted cargo despite it being against the rules (i.imgur.com/l9gnjbe.png))
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
