#81151: "Chase allows you to skip ahead to rolling 3 or 4 dice"
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
-
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
Yes it is visible at move number 26.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
-
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
Yes it is visible at move number 26.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
-
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
Yes it is visible at move number 26.
-
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
-
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
Yes it is visible at move number 26.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
After you roll the first die on Chase your next set of options should be to roll 2 or end turn. However the interface allowed me to skip ahead to rolling 3 or 4 dice right away.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v109
Ziņojuma vēsture
The Chase card reads:
Roll 1 die.
THEN You may roll 2 dice.
THEN You may roll 3 dice.
THEN You may roll 4 dice.
The rulebook indicates that all "may" actions are optional. Accordingly, my co-developer pointed out that a player "may" choose to roll 2 dice, or may choose not to, so I changed the implementation to match the line of reasoning.
Since you're the designer, can you set us straight on the interpretation of the card and where we should be looking in the rules for clarification of this scenario? Thanks!
We recently revised the text for this card and failed to imagine this interpretation of your co-developer. I think that interpretation makes sense given the rules, but it is not our intent.
I will look into possibly wording this card better, but for now the intended mechanical implementation is that you must roll 2 before rolling 3.
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
