#65828: "Attacking again impossible after a successful Armor unit Close Assault on an enemy in Wire"
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
-
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v102
Ziņojuma vēsture
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
