#59222: "Mammoth herd rule - food before resources"
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N -
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v98
Ziņojuma vēsture
In screenshot you can see that I could have paid with other resource instead of food.
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
