#26230: "The Shaman tile's power rules discrepancy"
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
86
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
86
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
86
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
86
-
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
86
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
86
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v86
Ziņojuma vēsture
The shaman tile rules are on page 8
the English rules are false. The German rules state that one "may immediately withdraw a meeple". The publisher is already informed :-)
Well observed on your end!
Thanks
images.zmangames.com/filer_public/c4/e3/c4e3d954-fb6d-4b30-a748-95cf72c2733c/carc_hg_rulebook_en_web.pdf
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
