#179849: "Un jardinier execute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pon"
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
-
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. -
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Oui, fin de la 2eme manche, Lyra Mars peut utiliser l'action de fin de manche de son jardinier positionné à droite du pont rouge, alors qu'il n'y a plus de dé à droite du pont rouge.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
Bonjour,
Un jardinier exécute son action en fin de manche alors qu'il n'y a plus de dé de son côté sur le pont.
Il ne devrait normalement pas la réaliser si j'ai bien compris la règle. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
Ziņojuma vēsture
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
