#169670: "Able to place a worker despite not being able to take the action."
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
Yes. See screenshot.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Yes. See screenshot.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
Yes. See screenshot.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
Yes. See screenshot.
-
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
Yes. See screenshot.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Yes. See screenshot.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. • Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v136
Ziņojuma vēsture
cdn.discordapp.com/attachments/1147545580420214854/1373807844448665721/Screenshot_20250518-194134.png?ex=682bc1c2&is=682a7042&hm=94b108654a680ee98a2b16abeb3f66ece8888127c65d8a49d544e92dc9f20fae&
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
