#13968: "Bug in Yellow-power"
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
-
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
In move 150, Curling uses the yellow power on a non-free Bubblee. (Takes a green, when a red is stading on top of it.)
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
When a yellow-combo has been made, you may use the yellow power: "The player may place one of their free Bubblees in their Score Area. (A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it.)"
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v78
Ziņojuma vēsture
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
boardgamearena.com/gamereview?table=517183363 Move#129
"Purple power: Luca1981 sends an uncovered Bubblee to the opposing Planet"
The game allowed the wrong bubblee to be sent. The player sent the second-to-top (green) bubblee, which was covered by another (yellow) bubblee.
The bug can affect both yellow and purple powers, when a column is temporarily overfilled until a player sends a bubblee away (to their score area, or to their opponent's planet). The rules allow the player to choose any "free"/"uncovered" bubblee to send. The rules state that "A Bubblee is considered free if no Bubblee stands on top of it." The player *should* be able to send the topmost bubblee, which is temporarily overflowing from their planet. Instead, the BGA implementation lets them send the bubblee from the topmost of the four positions in the 4x5 planet grid, even though that bubblee is covered by the newly-fallen bubblee.
This bug has been reported previously, without any action/fix.
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
