#10425: "Excuse perdue lors de la dernière levée"
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
Oui. coup 373
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Oui. coup 373
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
Oui. coup 373
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
Oui. coup 373
-
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
Oui. coup 373
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Oui. coup 373
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
Si L'excuse est jouée à la dernière levée, elle devient propriété du joueur qui remporte cette levée.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Mozilla v5
Ziņojuma vēsture
coup #373
terghal remporte le pli.
yofuu a joué l'Excuse au dernier pli. Elle est capturée par l'autre équipe.
Or terghal et yofuu sont dans la même équipe.
Merci pour ton retour.
Ton interprétation des règles est inexacte. On peut lire dans les règles de la FFT :
"Mais attention, l'Excuse ne doit pas être jouée à la dernière levée, sauf en cas de Chelem, sinon elle change de camp." -> www.fftarot.fr/assets/documents/R-RO201206.pdf
Et dans d'autres sources :
Wikipédia : "Si l'excuse venait à être jouée sur le dernier pli de la donne, elle change obligatoirement de camp." -> fr.wikipedia.org/wiki/Tarot_fran%C3%A7ais
Le site de Pagat (en anglais) donne plus de précisions : "(Note: this was the rule given by most books, at least until the 1990's, but the official rules of the Fédération Française de Tarot (FFT) are slightly different. They say that if the Excuse is played to the last trick it changes sides. So according to the FFT rule, if an opponent of the bidder plays the Excuse to the last trick, the declarer captures the Excuse even if he does not win the trick.) "
Donc si l'Excuse est jouée à la dernière levée, hors Chelem, l'Excuse est capturée par le camp adverse, peu importe qui remporte le pli.
Merci !
Tcheby
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
