#100024: "Using behind enemy lines, I made my first set of moves, but was not allowed to fire. "
Kāds ir šis ziņojums?
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Kas notika? Lūdzu izvēlies no zemākredzamajiem
Lūdzu, pārbaudiet, vai par šo pašu tēmu jau ir ziņojums
Ja jā, lūdzu, balsojiet par šo ziņojumu. Ziņojumiem ar vislielākajām balsīm tiek dota PRIORITĀTE!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detalizēts apraksts
-
• Lūdzu nokopē/ielīmē kļūdas ziņu, ko redzi ekrānā, ja tāda ir.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• Lūdzu paskaidro, ko Tu vēlējies darīt, ko Tu izdarīji un kas notika
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
-
• Kas tika attēlots ekrānā, kad Tu tiki bloķēts (tukšs ekrāns? Daļa no spēles interfeisa? Ziņa par kļūdu?)?
I wanted to fire, but I was never given that iption.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
-
• Kura noteikumu daļa netika ņemta vērā BGA versijā?
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• Vai noteikumu pārkāpums ir redzams spēles atkārtojumā? Ja jā, tad kurā gājienā?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
-
• Kādu spēles darbību Tu vēlējies veikt?
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• Ko tu dari, lai panāktu šo spēles darbību?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
-
• Kas notika, kad veicāt šo darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
It didn't let me attack, i awas forced to select end turn
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
-
• Kurā spēles solī problēma parādījās (kas bija tā brīža spēles instrukcija)?
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• Kas notika, kad mēģinājāt veikt spēles darbību (kļūdas paziņojums, spēles informācijas paziņojums,...)?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
-
• Lūdzu aprakstiet radušos problēmu. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
-
• Lūdzu iekopē tekstu, kas redzams angļu, nevis tavā valodā. Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
-
• Vai šis teksts ir pieejams tulkošanas sistēmā? Ja jā, vai tas ir ticis tulkots pēdējo 24 stundu laikā?
Played behind enemy lines card , made my first move. Wanted to attack but instead had to declare end of movements.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
-
• Lūdzu, paskaidrojiet savu ieteikumu precīzi un kodolīgi, lai tas būtu pēc iespējas vieglāk saprotams.
I wanted to fire, but I was never given that iption.
• Kāda ir Tava pārlūkprogramma?
Google Chrome v117
Ziņojuma vēsture
FAQ page 53 :
Q. The card states “terrain battle restrictions still apply”. Does that mean that dice penalties still apply for battling into or out of
terrain, or does it mean that the Infantry can’t battle if it lands on terrain that prevents battling when it is first entered?
A. The Infantry unit cannot attack if it ends its first half of movement on a hex that prevents battling (Forest, Town, Hedgerow, etc).
If the ordered Infantry can attack, Terrain battle restrictions for the target unit are still taken into account. If the attacking Infantry
ends the first part of its move on Wire, it has a -1 attacking roll because the battle restriction still applies.
Sorry this is not a bug.
Pievieno kaut ko šim ziņojumam
- Cita galda ID / gājiena ID
- Vai F5 atrisināja šo problēmu?
- Vai šī problēma parādās vairākas reizes? Katru reizi? Nekonkrētās reizēs?
- Ja Tev ir ekrānuzņēmums, kurā redzama kļūme (laba prakse), vari izmantot Imgur.com , lai to augšupielādētu un kopētu/ielīmētu saiti šeit.
